Aquest curs ha sigut...

Aquestos són els adjectius que defineixen el curs, cadascú ha dit un i crec que no ho heu pogut reflectir millor. Heu dit coses precioses que m'han fet sentir-me orgullosa de vosaltres i del treball realitzat.
El meu adjectiu ha sigut DIFERENT és el que jo pense que ha sigut el nostre curs. 
Ha sigut diferent en moltes coses; hem treballat de forma diferent amb projectes tic-tac, hem après de forma diferent, han passat coses diferents a altres anys, hem rebut premis, hem viatjat junts i de forma inesperada. Les vostres famílies també han tingut una col·laboració especial i diferent. 
Jo he fet un plantejament d'ensenyament diferent, perquè vosaltres sou diferents. 
Per tot això i moltes coses més, em sent una mestra diferent i mot estimada, satisfeta amb el treball fet i orgullosa d'haver-vos acompanyat quatre anys  de les vostres vides.
                                                                                     Fins sempre!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada